torstai 29. kesäkuuta 2017

SNAPCHAT | WEEK 26

Tätä viikkoa on vielä muutama päivä jäljellä, mutta olen silti ehtinyt tekemään taas sitä sun tätä.
Olen nähnyt paria ystävää, varsinkin Peppiina todella usein, olen lisäksi ollut perheeni kanssa ja nauttinut hyvästä ruuasta.
Tämän viikon menot eivät kuitenkaan lopu tähän, vaan minulla on myös muita suunnitelmia. Siskoni tulee perheensä kanssa tänään meille syömään lettuja ja sunnuntaina olisi tarkoitus mennä näkemään ystävääni Mariamia Helsinkiin.
Tuntuu, että olen Helsingissäkin koko ajan. Viime viikolla olin jo kahdesti siellä. Noh, mitä sitä turhaan täällä Lahdessa olemaan.
1. Näin tiistaina pitkästä aikaa ystävääni Juliaa. Oli kiva päästä taas puhumaan hänen kanssaan ja haukkumaan miehet alimpaan h********n. 2. Yhtenä iltana taivas näytti todella kauniilta! 3. Kävin katsomassa siskonpoikieni perään alkuviikosta ja leikin samalla myös ihanan Jaden(kissa)kanssa <3
4. Eiliset läskiruuat ystäväni Peppiinan kanssa. Mä söin falafelia ja ranskalaisia, Peppiina puolestaan Americana-pizzaa. 5. Ihana Peppiina <3 6. Pakollinen selfie tähänkin postaukseen.
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti