lauantai 10. kesäkuuta 2017

SNAPCHAT | EARLY JUNE

Oon ehtinyt puuhailemaan lyhyen ajan sisällä aika paljon ja haluan jotain jakaa myös teidän kanssa.
Oon suorittanut peruskoulun loppuun, nähnyt kavereita, käynyt leffassa ja kaikkea muuta kivaa. Onneksi en kuitenkaan koko ajan ole menossa ja tulossa, vaan mulla on ollut aikaa myös kerätä voimia pitkän uurastuksen jälkeen.
1. Kävin maanantaina katsomassa uusimman Pirates of the Caribbeanin ystäväni Juulian kanssa. Tykkäsin tosi paljon ja sain myös kunnon naurut moneen kertaan! 2. Pääsin tosiaan peruskoulusta 3.6 eli viime viikon lauantaina. Lukuaineiden keskiarvo on 7.92 ja sillä yritän jonnekkin lukioon päästä. 3. Olen käynyt myös näkemässä mun siskoa Miraa ja ihanaa kummityttöäni Nelliä.
4. Puistosalaatilla ystäväni Juulian kanssa. Otettiin tuolloin myös edellisen postauksen asukuvat. 5. Siskoni koira Mimi <3 6. Kävin eilen eli perjantaina ystäväni Saran kanssa Lahden Taidemuseossa. Siellä on nyt julistenäyttely ja se oli tosi kiva sekä ajatuksia herättävä.
xjassu

2 kommenttia: