keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

FLOWER PRINT

Olen rakastunut mun uuteen housupukuun, jonka löysin vähän aikaa sitten Bik Bokista.
Ensin kokeilin sitä vain huvin vuoksi, koska en uskonut noin värikkään vaatteen sopivan minulle. Yllätykseni se sopikin minulle. Ihastuin sen liehuviin lahkeisiin ja röyhelöisiin yksityiskohtiin.
Tämä vaate on mulle on tyyliltään aika uutta, sillä yleensä en käytä tälläisiä vaatteita. Mun asuissa on usein monia eri värejä, mutta ne eivät juuri ikinä ole näin kirkkaita tai yhdessä vaatteessa. Kaikkea kannattaa kuitenkin kokeilla, muuten en olisi löytänyt tätäkään aarretta vaatekaappiini.
Tkkään housupukujen helppoudesta tosi paljon. Sen kanssa ei useinkaan ole ns. pakko yhdistää mitään muuta, vaan se on valmis asu jo sellaisenaan. Kuinka helppoa ja ihanaa!
Itse en kuitenkan maanantaina halunnut olla näin yksinkertainen, vaan haluisin välttämättä yhdistää tämän aarteen kanssa vielä jotian. Halusin asuun jonkun komponentin, joka tuo mukanaan arkisuutta, sillä muuten asu näyttäisi helposti todella juhlavalta. Korot ovat mulle varsinkin kesäisin ihan must have -juttu, mutta pitkien lahkeiden takia myöskin pakolliset. Lisäsin vielä valkoisen kellon ranteeseen sekä otin ison mustan laukun messiin ja asu olikin valmis.
OOTD: takki: h&m, haalari: bik bok, laukku: h&m, rannekello: timanttiset, kengät: h&m
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti