lauantai 1. heinäkuuta 2017

FAVORITE SHIRT

Mulla on ollut tämä paita jo jonkin aikaa, mutta en ole päässyt esittelemään sitä vielä kunnolla tänne. Se vilahti täällä aikaisemmin mun tatuointia käsittelevässä postauksessa, mutta muuten sitä ei ole täällä harmikseni näkynyt.
Löysin tämän varmaan kuukausi sitten Gina Tricotin alennuksista vain kympillä! Olisin voinut varmaan ottaa koon pienemmänkin, mutta niitä ei ollut enää jäljellä.
Ei tämä siis mikään extra iso mulle ole, toisaalta tämä voisi olla vähän pienempikin. Olen kuitenkin tosi tyytyväinen tähän ostokseen.
Varsinkin näin kesällä tykkään käyttää pukeutumisessa paljon värejä ja erilaisia kuoseja. Olen aika suurikin kukkatyttö, sillä kukkakuosisia vaatteita multa löytyy tuolta vaatekaapista aikas paljon..
Muistan niitä olleen joskus jopa enemmänkin, mutta olen yrittänyt hieman rauhoittua tämän innostuksen kanssa. En halua, että vaatekaappini on kuitenkaan täynnä vain yhtä juttua.
Mitä mieltä sä olet tästä paidasta ja asusta ylipäätään?
OOTD: paita: ginatricot, farkus: levi's, oversizejakku(kädessä): kirpputori, rannekello: timanttiset, kengät: kirpputori
xjassu

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana paita! Ei ehkä ihan miun tyylinen, mutta sopii siulle ihan tosi hyvin ❤

    VastaaPoista
  2. En ehkä näkisi just mun päällä tota paitaa, mutta silti se on ihana ja sopii sulle ihan täydellisesti! ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyl välttämättä sopisikaan ihan kaikille, tai näin ainakin luulen.
      Kiitos!

      Poista