torstai 15. kesäkuuta 2017

NEXT SCHOOL

Tänään, kun heräsin mua jännitti tosi paljon, sillä mun jatko-opintojen tulokset julkaistiin tänään.
Pääsin juuri sinne minne halusin eli Helsingin medialukion medialinjalle! Ehdin jo ajatella, että en tule pääsemään sinne, joten tämä uutinen toi mukanaan kunnon tunnemyrskyn. Kun aamulla löysin nimeni sieltä listasta aloin heti kiljumaan ja olin todella ilonen. En ole ikinä iloinnut tällä tavalla mistään kouluun liittyvästä.
Pääsen kokemaan kaikki lukiokokemukset ja samaan aikaan opiskelemaan mediajuttuja. Mikä olisikaan enemmän se mun juttu? Oon niin innoissani tästä, vaikka samaan aikaan tietysti kaikki uusi jännittää. Mä kuitenkin haluan uskoa, että mä tulen selviämään hyvin ja tulen myös pitämään tulevista vuosista.
Olen ehtinyt käymään jo kaikki mahdollset tunnetilat läpi. Olen todella kiitollinen ja otettu tästä koulupaikasta, mutta samaan aikaan muistin taas sen tulevan stressin ja aivan järkyttävän aikaiset aamuheräämiset. Katsoin tänään, että kasin aamuina mun pitää lähteä Lahdesta jo kymmentä vaille seitsemän junalla.. En edes halua ajatella kuinka aikaisin mun pitää herätä. En myöskään tunne yhtään ketään etukäteen, mutta pysyn positiivisena. Sain kuitenkin mun halauamn koulupaikan!
Olen kiitollinen ja onnellinen tästä mahdollisuudesta. Pääsinhän mun ykkösvaihtoehtoon ja todella moni mun kavereista ei päässyt haluaamansa paikkaan. En valita, vaan olen onnellinen. 
Mites muilla kävi? Pääsitkö haluamaasi kouluun?
OOTD: oversize jakku: hennes collection, paita: ginatricot, farkut: Levi's, rannekello: timanttiset: laukku: Michael Kors, kengät: h&m
xjassu

4 kommenttia:

  1. Vau, todella mahtava juttu! Onnea hurjan paljon ❤

    VastaaPoista
  2. Onnee ihan älyttömän paljon ja tsemppiä! Noista aikasista aamuista selviää. Oon tässä vuoden käynyt lukiota toisella paikkakunnalla niin, että lähtö on aamuisin 6:40. Siihen tottuu. Mahtavaa, että pääsit just sinne mihin halusit ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka kuukaus tulee varmaan olemaan pahin, mutta enköhän mä totu!
      Kiitos ❤

      Poista