torstai 4. toukokuuta 2017

PINK FLOWERS AND RIPPED JEANS

Ainakin täällä Lahdessa on ollut viime päivinä aivan ihana keväinen sää, joka on saanut muhun jotain uutta virtaa. Aikaiset herätykset kouluun eivät ole tuntuneet enään yhtä pahalta aamuisen luonnonvalon takia.
Kevät ja kesä ovat aina vaikuttaneet muhun tosi positiivisesti. Auringonpaiste ja ensimmäiset lämpimät päivät pitkän talven jälkeen tuovat mulle aina energiaa ja intoa.
Intoani on lisännyt myös aivan pian oleva kesäloma! Mulla on kesälomaan enään 30 päivää ja siitäkin lähtee kaikki viikonloput sekä muut vapaapäivät pois. Mun peruskoulun taivalta on ihan oikeasti enää todella vähän jäljellä. Tuntuu ihan uskomattomalta, että ensi kuun 3. päivä menen hakemaan mun päättötodistuksen! Tietty vaihe mun elämässä on silloin ohi. Aivan viimeiset loppurutistukset ovat nyt meneillään, joka on ihan hullua. Tuntuu jotenkin ihan hassulta ajatella, että toivon mukaan mä olen ensi syksynä jo lukiossa. Minne nämä kaikki vuodet ovat oikein menneet?
Onko muilla peruskoulun päättävillä samanlaisia ajatuksia?
OOTD: takki: only, lippis: glitter, paita: only, rannekello: ?, farkut: h&m, verkkosukkahousut: pinkmonkey,com, laukku: lahja, kengät: h&m
xjassu

6 kommenttia:

  1. Muistan että kelailin ite samoja asioita 2 vuotta sitten kun oma peruskoulu oli loppumassa. Yläkoulua mulla ei todellakaan oo ikävä, oon viihtyny lukiossa tosi hyvin :) Toivottavasti sulla käy hyvä tuuri ja pääset sun toivomaan lukioon! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyl usko, että mullakaan tulee ikävä yläkoulua.
      Toivotaan parasta ♡

      Poista
  2. Ihana asu jälleen kerran. 😍 Lippis ja kengät sopii yhteen. :)

    VastaaPoista
  3. Täällä toinen peruskoulun päättävä, ja aivan samoja ajatuksia löytyy täältä. Sinne ne 10 vuotta meni, toivottavasti ei aivan hukkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että muiltakin löytyy samoja ajatuksia!

      Poista