torstai 18. toukokuuta 2017

MY PRINCESS SKIRT

Hehkutinkin tuossa aikaisemmin kuinka olen onnellinen viimeinkin tulleista hamekeleistä. Hameet ja mekot vain on se mun juttu!
Olenkin jo pari kertaa päässyt käyttämään uutta rakkauden kohdettani eli Gina Tricotin vaaleanpunaista hametta. Se on midimittainen, siinä on tylliä ja ennen kaikkea se on mun prinsessahame. Olin niin innoissani, kun pääsin käyttämään sitä ensimmäistä kertaa ystäväni Niclaksen syntymäpäivillä. Olihan tuo ihanuus ollut kaapissani jo kuukausikaupalla ilman yhtäkään käyttökertaa.

Nämä kuvat ei ole kuitenkaan otettu noiden syntymäpäivien aikaan, vaan viime viikon sunnuntaina eli äitienpäivänä. Silloin oli mun toinen prinsessapäiväni, hah.

OOTD: toppi: only, oversize jakku(kädessä): h&m, vyö: ulkomailta, kaulakoru: glitter, hame: ginatricot, kengät: kirpputori
xjassu

4 kommenttia: