torstai 25. toukokuuta 2017

FRESH LOOK WITH HEELS

Rakastan tämän asun yksinkertaisuutta ja simppelyyttä. Se koostuu vain kolmesta pakollisesta osasta, eli midihameesta, t-paidasta ja avokkaista. Tämän tyyppisestä asusta on todella helppo tehdä juuri oman näköinen muuttamalla asusteita.
Rennto laukku saa asuun huolettoman fiiliksen, mutta tyylikäs pikkulaukku tuo asuun juhlavuutta. Tälläiset asut ovat mun lemppareita.
Tälläisten asujen avulla näyttää aina vähän laitetulta ja niin sanotusti fressiltä. Silloin kun asun pohja on yksinkertainen, mutta siinä on kuitenkin jotain erilaista niin siitä saa helposti huolitellun lopputuloksen. Siihen mä pyrin mun asuissa, fressiin ja huoliteltuun lopputulokseen. 
Tykkään muutenkin eniten juurikin yksinkertaisita asuista, jotka sopii loppupelissä kaikkiin menoihin. Tämä asu sopii varsinkin keskustan shoppailureissuille, kaupunkimatkoille sekä rentoihin viikonloppuihin. Sain tästä asusta viime viikolla tosi paljon kehuja ja niiden kuuleminen vain vahvisti mun mielipidettä asustani. Se on ihana!
Mitä sä tykkäät tästä asusta? 
OOTD: aurinkolasit: h&m, t-paita: ginatricot, hame: ginatricot, laukku: h&m, kengät: kookenkä
xjassu

4 kommenttia:

  1. Jälleen kerran aivan ihana asu! Oon nyt erityisen ihastunut mekkoihin ja hameisiin, joten toivottavasti sää täällä meilläkin hieman lämpenisi ja voisin niitä käyttää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!
      Toivottavati siellä lämpenee pian, että pääset käyttämään mekkoja.

      Poista
  2. Ihana asu😍 Ite rakastan myös hameita ja korkokenkiä!

    nooraemiliaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista