torstai 23. maaliskuuta 2017

NEW FAVORITE JEANS

Revityt farkut ovat aina olleet kovasti mun mieleen. Harmikseni multa löytyi ennen vain yhdet sellaiset.. Olin etsinyt sopivia yksilöitä niin uutena kuin käytettynäkin, mutta sopivia ei meinnanut löytyä. Halusin vaaleat ei liikaa tai liian vähän rikotut farkut. Paljon kulutusyksityiskohtia ja sopiva hinta. Nuo kaikki yhdistämällä etsintä ei ole helppoa. Kaikkialta tuntui löytyvän vain tummia tai pelkästään polvista rikottuja ilman muita kulutuskohtia. Ne eivät olleet mieleeni, vaan halusin jotain enemmän. Yhtenä iltana selailin tori.fi:tä tuttuun tapaan uusien revittyjen farkkujen toivossa ja siellä ne sitten oli! Hintaa löytyi noin 10 euroa ja ne olivat juuri oikein kulututet vaaleat farkut. Laitoin äkkiä niiden myyjälle viestiä ja sovimme kaupat.
Nyt niiden uusi koti löytyy mun omasta vaatekaapista ja mä olen niiden tyytyväinen omistaja <3
OOTD: takki: carlings, lippis: stadium, t-paita: ginatricot, laukku: lahja, farkut: kirpputori(h&m), kengät: h&m
xjassu

2 kommenttia: