tiistai 7. maaliskuuta 2017

HAIR PROJECT by LOREAL & CUTRIN

Mulla on luonnostaan melko vaaleat hiukset, mutta ne on kuitenkin todella kellertävät ja lämpimän sävyiset. Lämpimät sävyt varsinkaan vaaleissa hiuksissa ei ole ikinä olleet mun mieleen. Oon kokeillut erilaisilla konsteilla saada kylmempää sävyä näihin, mutta se ei ole onnistunut. Sitten muistin hopeashampoon olemassa olon.
Niinmpä menin Sokoksen hiusväriosastolle. Ostin Lorealin Preference Ultra Light - erittäin kirkas viileä hopeanvaalea nimisen hiusvärin ja Cutrin Reflection Silver shampoon.
Lorealin hiusväri teki aikalailla lupauksensa. Mun hiukset vaaleni parin asteen verran ja niihin tuli vähän kylmempi sävy. En ollut lopputulokseen täysin tyytyväinen, vaan halusin ja haluan hiuksistani kylmemmät ja hopeisemmat.
Cutrinin Silver shampoo on väriltään todella tummanliila ja en sen vahvan pigmentin takia uskaltanut ensimmäisellä kerralla antaa sen vaikuttaa kuin noin minuutin. Paketin mukaan vaikutusaika on 1-3 minuuttia. Tuossa lyhyessäkin ajassa shampoo teki hiuksistani kylmemmät, mutta minkäänlaista hopeutta ei tullut. Olin tulokseen jo melkein täysi tyytyväinen, vähän hopeutta jos vielä saisin.
Toisella kerralla kun käytin Cutrinin Silver shampoota annoin sen vaikuttaa vähän yli kaksi minuuttia. Tällä hopeashampoolla ei saa hiuksiin vahvaa hopeaa sävyä, mutta taaskin se kirkasti hiuksieni sävyä lisää.
Olen lopputulokseen ihan tyytyväinen. Luin toisesta blogista, että pidemmällä aikavälillä tälläkin saa hopeaa ja sinertävää väriä hiuksiin. Saapa nähdä pitääkö se mun kohdalla paikkaansa.
xjassu

2 kommenttia:

  1. Fudgella on tosi hyvä ja pigmenttinen hopeashampoo! Hintaa shampoolta löytyy muistaakseni 18€, mutta ainakin on toimiva! Lahdesta sitä voi ostaa Trion alakerrassa olevasta kampaamosta Arnoldsin ja BR-lelujen välistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullukkin siitä aika paljon positiivista, mutta se kuulemma kuivattaa hiusta tosi paljon.. Ja mulla on jo valmiiks tosi kuivat niin en sitä sen takia viitsi ostaa :/

      Poista