keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

GINA TRICOT & COSMETICS

Tilasin äskettäin Gina Tricotilta vaatepaketin, josta löytyi vaaleanpunaista ja aivan ihana valkoinen neule. Tilasin H&M:ltä yhdet aivan ihanat korkokengät keväälle/kesälle! Siitä paketista löytyi myös uusi laukku mulle, mutta en saanut siitä imartelevaa kuvaa. Se kuitenkin näkyy mun viimeisimmissä asukuvissa. Ostin äskettäin myös erilaista kosmetiikkaa.
Ida tee, Gina Tricot, 9,95e
Olen jo jonkin aikaa miettinyt ihan perus t-paidan ostamista, mutta se on vaan jostain syystä jäänyt. Tämä paita on 100% puuvillaa, takaa ihan vähän pidempi ja se on suloisen vaaleanpunainen. Linkki tuotteeseen!
Olivia neulepusero, Gina Tricot, 24,95e
Multa uupui myös paksumpaa kangasta oleva valkoinen neule, joten nappasin sellaisen Ginalta. Yllätyksekseni tämä ei kutittanut mua ollenkaan, toisin kuin yleensä kaikki neulepuserot. Tässä on erilaisia neuloksia mm. hihoissa ja kaulaaukon lähettyvillä, ne on mun mielest tosi kivoja yksityiskohtia. Linkki tuotteeseen!
Cindy hame, Gina Tricot, 24,95e
Tämä hame oli rakkautta ensisilmäyksellä! Se on vaaleanpunainen, ei vartalonmyötäinen ja siinä on tylliä eli mulle ihan mahtava yhdistelmä. Linkki tuotteeseen!
Sandaletit, H&M, 14,95e
Tykkään näiden kenkien yksinkertaisuudesta ja mallista tosi paljon. Niiden paksu korko antaa hyvin tukea kävellessä samoin kapea nilkkahina. Uskon, että näillä on lämpimämpien säiden tullessa ihan helppo kävellä ja käyttää arkikäytössä. Linkki tuotteeseen!
KC Professional Color Mask sävyssä Peal, Sokos, 17,50/11,90e
Tavoittelen tietyn sävyistä vaaleaa hiusta ja pienellä googlailulla näin tosi paljon juuri tämän Color Maskin kehuja. Oon käyttänyt tätä jo kaksi kertaa ja ainakin ensivaikutelma on tosi hyvä! Viilentää sävyä kivasti ja tuo helmiäisen sävyn mukanaan. Luin netistä, että pitkä vaikutusaika saattaa aiheuttaa vaaleanpunaisia sävyjä. Itse oon antanut vaikuttaa 8-10 minuuttia. Linkki tuotteeseen!
Essence Stay All Day 16h -peiteväri, Kärkkäinen, 3.10e
Mun pari kaveria kehui mulle tätä Essencen peitevoidetta/peiteväriä ja päädyin sitten ostamaan sen. Tämä peiteväri on toiminut mulla ihan hyvin, kaikkia pahimpia finnejä ei meinaa peittää. Hintaansa nähden tosi hyvä tuote. Linkki tuotteeseen!
Nivea Soft kosteusvoide, Sokos, 3,20e
En edes muista kuinka kauan olen käyttänyt Nivean kosteusvoiteita, noh ainakin todella kaun. Tämäkin Nivean tuote on ollut mulla käytössä jo kauan ja se hoitaa hommansa todella hyvin. Linkki tuotteeseen!
xjassu

2 kommenttia: