sunnuntai 4. joulukuuta 2016

ADVENT CALENDAR | MY WISH LIST

Olen tehnyt joskus aikaisemminkin joulukalenterin blogiini, mutta tänä vuonna teen sen hieman uudella tavalla. Julkaisen vain neljä luukkua, yhden jokaisena adventtina. Tänään on toisen vuoro.

En toivo tänä vuonna erityisesti oikein mitään, vain jotain pieniä juttuja. Edellisenäkään vuonna toivelistaltani ei löytynyt oikein mitään isoa. Ehkä olen tajunnut, että lahjat eivät ole se tärkein asai joulussa. Totta kai, ne lahjat ovat kiva lisä, mutta eivät kuitenkaan pääasia. Esimerkiksi perheen yhteistä aikaa ja hyvää ruokaa voisi pitää tärkeämpänä asiana. Nyt kuitenkin kerron ne pari toivetta!
- Kosmetiikka: Olen aina tykännyt niistä valmispakkauksista, joita myydään eri merkeiltä joka vuosi. Joku sellainen vähän erilaisempi voisi olla kiva. Body Shopin valmiit lahjapakkaukset ovat ihania! Jos tietää tarkkaan mitä meikkejä käytän, niin niitä voi laittaa myös pakettiin.
- Lahjakortit & raha: Nämä kaksi ovat aika yleisiä, mutta toimivat aina. Ainakin Gina Tricotin, Cubuksen, Vilan sekä Carlingsin lahjakortit ovat kivoja. Tänä vuonna en halau H&M:n lahjakorttia.
- Suklaa: Olen aika varma, että jostain paketista löytyy suklaata.
- Nahkakäsineet & pörrösukat: Olen rakastunut Cubuksen pörrösukkiin, ne ovat aivan ihanan pehmeitä sekä lämpimiä! Nahkakäsineet(tekonahka käy)ovat mun omalla must have -listalla, joten olisi tosi kiva jos sellaiset löytyisi jostain paketista.
Mitä sä toivot joululahjaksi ja kuinka tärkeässä osassa lahjat ovat sun joulua?
xjassu

2 kommenttia: