maanantai 12. joulukuuta 2016

SNAPCHAT | WEEK 49

Snapchat-postaus on täällä taas. Koen tämän postaustyylin jollain tapaa mulle hyväksi. Olen huono kertomaan kuulumisia tänne muuten vain, Snapchatin avulla se on helpompaa. Onko jollain muulla sama tapa?
Tänään palataan vielä vähän viime viikkoon. Kerro toki kommenteissa mitä sun viime viikkoon kuului!
Välillä vähän syvällisempää teksitä My Storyyn. Vain harva arvasi/tiesi keneen viittasin tuolla tekstillä, vähän salamyhkäisyyttä.
Yritin muistella, että mihin olin lähdössä tätä kuvaa ottaessani, mutta en millään muista.. Pakollinen peilikuva kuitenkin tähän väliin :D
Pelleilin siksonpoikani Jeren kanssa kuvia ottamalla itsenäisyyspäivänä. Tämä kuva on niihin muihin verrattuna vielä ihan hyvä sekä normaali, hah <3
Heräsin torstai-aamna kuumeisen ja muutenkin huonovointisena. Torstaina ja perjantaina mua ei nähty koulussa.
Sain perjantaina vihdoinkin viime viikon(30.11)Etelä-Suomen Sanomat himaan, jossa on mun ensimmäinen palkallinen kolumni! Kirjoitin kolumnissa yhteishakuun liittyvistä jutuista.
Olin lauantaina Tammelassa(Forssan lähellä)isomummoni eli äitini mummon hautajaisissa. Ikävä sinua isomummo <3
xjassu

2 kommenttia: