lauantai 21. toukokuuta 2016

BIRTHDAY PARTY

Herranjestas mikä ilta. Mulla on synttärit ensi viikon lauantaina, jolloin täytän vihdoin 15-vuotta. Juhlin kumminkin synttäreitäni kavereiden kanssa jo eilen.
Mulla ja meillä oli todella hauskaa ja meidän joukkoon kuului Iita, Hanna sekä Julia. Parin muunkin ystävän piti tulla, mutta kuten aina ongelmia tuli vastaan. Jokatapauksessa mulla oli tyttöjen kanssa tosi hauskaa.
Ensin tytöt tulivat meille viiden aikaan ja silloin mulla oli vielä valmistelutkin vaiheessa, huups. Kun sain valmistelut valmiiksi aloimme juoruamaan ja syömään kunnolla. Mulla oli tarjolla ainakin: sipsiä, bataattiranskalaisia, mansikoita, vaahtokarkkeja, jäätelökakkua sekä boolia. Noin kymmeneen asti illalla olimme meillä ja sitten lähdimme pitämään hauskaa keskustaan päin.
Lopulta itse pääsin kotiin vähän vaille kolme yöllä ja menin melkeinpä heti sänkyyn katsomaan Netflixiä.
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti