keskiviikko 4. toukokuuta 2016

FIRST OF MAY OUTFIT

Vappu meni mulla mukavissa ja rennoissa merkeissä enimmäkseen Iitan ja Juuson kanssa. Olimme Juuson kotona, hoidimme Jereä ja Jamia sekä olimme mm. keskustassa. Mites teidän vappu?
Sain Juuson ylipuhuttua ottamaan minusta ja Iitasta myös muutamia kivoja kuvia sekä ihan normaaleja outfit kuvia. Ja olen positiivisesti yllättynyt tulokseen, ehkä laitan hänet kuvaamaan myös uudestaan!
Iitan ootd: toppi: h&m, vyö: Turkista, hame: mun tekemä, hiuskoriste: kirppari, kukat: festareilta
oma ootd: toppi: h&m, karvaliivi: h&m, hame: seppälä, vyö: Turkista, korut: glitter
xjassu

2 kommenttia:

  1. Jossain kuvissa vois miettiä sommittelua ja rajausta, sekä tarkennusta. Pieni vinkki minkä ite sain opelta ja oon kokenut hyväksi että ei rajaa ikinä nivelten kohdalta (polvi, nilkat yms). Millä kameralla kuvaat?
    Hyvää kevättä :)

    VastaaPoista
  2. Joo, kiitos vinkeistä! Ja mulla on Nikon Coolpix, hyvää kevättä myös sulle :)

    VastaaPoista