maanantai 20. marraskuuta 2017

YSTÄVIÄ JA MUISTELUJA | PUHELIMEN KUVIA

Parin viime viikon aikoina oon ehtinyt viettämään paljon aikaa mun ihanien ystävien kanssa, oon myös palannut kesän muistoihin sekä ollut lapsenvahtina. 
Menosta ja tekemisestä ei siis ole ollut puutetta, tästä voin olla tietyllä tavalla vain kiitollinen. Ilman tätä menoa ja vilskettä mun pää tuskin pysyisi edes näin kasassa täällä Suomessa. 
1. Oli aivan mahtavaa hengata pitkästä aikaa meidän kolmen J:n porukalla, eli siis Juulian ja Julian kanssa. Meiän kolmen hetkiä oli ehtinyt tulla jo vähän ikävä. 2. Tuo oli tosi hauska päivä! Hengasin ensimmäistä kertaa koulun ulkopuolella mun uuden ystävän Kian kanssa. 3. Kia ja hänen piristävä hymy! 4. Käytiin ottamassa asukuvia ystäväni Mariamin kanssa tuossa jokin aika sitten. 
5. Helsingin keskustassa mun hyvän ystävän Kasperin kanssa! Käytiin halvalla pizzalla ja naurettiin meidän elämille. 6. Äitini teetti meidän kesän matkoilta kuvia ja niiden kautta oli kiva palata edes vähäksi aikaa niihin hetkiin. Kuvissa näkyy ihan parhaita tyyppejä! 7. Alotin viikonloppuna pitkästä aikaa lukemaan kirjaa ihan vapaahetoisesti. Kirjan nimi on Kirottu Istanbul. 8. Vahdin kummityttöäni Nelliä sekä siskoni kahta poikaa Jereä ja Jamia jonkin aikaa lauantaina.
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti