lauantai 22. huhtikuuta 2017

MY PINK DAY

Olen tämän kevään aikana ihastunut pinkkeihin sekä vaaleanpunaisiin sävyihin uudelleen. Olin ihan pinkkityttö josksu pikkuisena ja nyt taidan olla se taas, hah. Multa löytyy jotain vaaleanpunaista sävyä päältä monena päivänä viikossa, vaikka yhdessä vaiheessa en olisi voinut kuvitella pukevani sitä päälle. Niin vain ihminen ja mieltymykset muuttuu.
Mun mielestä vaaleanpunaiset ja pinkit sävyt tuo asuun jotain pientä söpöä tyttömäisyyttä, jota jokainen varmaan kaipaa joskus. Sillä on helppo hassutella, mutta sen pystyy pukemaan myös asiallisesti päälle.
Olen muutenkin huomannut, että en pue tummia sävyjä läheskään yhtä usein päälle kuin ennen. Kokonaan mustat asut ovat mulla nykyään todella harvinaisia! En tiedä johtuuko tämä keväästä vai olenko tosiaan muuttanut mieltymyksiäni näin paljon?

OOTD: bomber: carlings, paita: ginatricot, housut: kirpputori, laukku: Michael Kors, kengät: h&m
xjassu

4 kommenttia:

  1. Mäkin tykkään nykyään tosi paljon vaaleanpunaisesta vaikka sitä ainakin vielä aika vähän näkyy mun pukeutumisessa. Toi takki sopii sulle tosi hyvin! :)

    <3 Noora / nooraemiliaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että joku muukin on hurahtanut pinkkiin! Ja kiitos paljon ♡

      Poista
  2. Mä oon myös nyt lähiaikoina jotenkin vienyt kauppojen sovareihin kaikkea pinkkiä. Mulla on myös yksi vaaleanpunainen bomber, joka ei ole kyllä vielä tullut paljon käyttöön. Täytyy tehdä muutos sen suhteen! :-D Aivan ihania kuvia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rohkeasti vaan pinkkiä päälle! Bomberit on muutenki tosi kivoja ja pinkkinä vielä enemmän.
      Ja kiitos kehusta ♡

      Poista