lauantai 8. huhtikuuta 2017

MUCH OF PINK & A LOVELY GIRL

Mulla oli eilen aivan ihana päivä! Olin melkein koko päivän Helsingissä ihanan ystäväni Mariamin kanssa ja ennen sitä vein hakemukseni Helsingin medialukion medialinjalle.
Sain kuulla hakemusta viedessäni, että mulla on hyvät mahdollisuudet päästä sinne lukioon sisään! Mun painotetulla keskiarvolla, taustalla sekä hyvällä hakemuksella mun pitäisi päästä sisään. Jos pääsen sinne sisään, niin olen todella onnellinen! Te kaikki siellä ruudun toisella puolen voitte myös laittaa sormet ristiin mun puolesta, kiitos hah.
Mariamin kanssa käytiin syömässä vegetacojashoppailemassa ja kahvilla. Löysin aivan ihanat boyfriendfarkut Monkistasöpöjä alusvaatteita Cubukselta sekä vaaleanpunaisen lippiksen Glitteristä(näkyy kuvissa). Keskustassa pyörimisen jälkeen menin vielä käymään Mariamin kotona ja käytiin ottamassa asukuvia Aurinkolahden rannalla.
Oli tosi jees nähdä Mariamia taas pitkästä aikaa, sillä ei nähdä hirveän usein. Syynä on enimmäkseen välimatka ja Mariamin tiukat vanhemmat, jotka ei päästä häntä tulemaan tänne Lahteen yksin.. Onneksi sentään nähdään muutaman kuukauden välein ja puhutaan päivittäin. Ollaan siis tunnettu 2. luokalta asti eli yli 7 vuotta! Tuossa välissä oli kylläkin muutama vuosi jolloin ei puhuttu, se jäi joskus sen jälkeen kun Mariam muutti Lahdesta pois. Onneksi löysimme toisemme uudestaan, koska hän on aivan ihana ihminen!
Hyvistä ja ihanista ystävistä kannattaa oikeasti pitää kiinni, sillä heitä on harvassa. Harva ihminen ihan oikeasti välittää ja kiinnostuu toisten asioista tosissaan ja saa vielä lisäksi nauramaan. Vaikkei sitä ystävää näkisikään hirvein usein, niin pidä hänestä kiinni. Hyvä ja välittävä ystävä on kultaakin arvokkaampaa. Pidä hänestä/heistä kiinni.
<3 <3
OOTD: takki: sti basic, jakku: kirpputori, t-paita: h&m, farkut: h&m, lippis: glitter, kengät:lahja
xjassu

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu ja toivottavasti pääset medialukioon! :>

    ainoaxberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivo ja yritys on ainaki kova pääsyn suhteen! :)

      Poista
  2. Piän peukut pystyssä et pääset medialukioon, uskon että se olis just sopiva paikka siulle! ❤ ja ihana asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki peukut vaan pystyyn, hah! Ja kiitos kehusta ♡

      Poista