sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

A LOT IS GOING ON

Mulla alkaa tiistaina koulussa noin kuukauden mittainen koeurakka, sillä kokeita on vähintään kaksi viikossa koko huuhtikuun ajna. Koeurakka alkaa tiistaina olevalla ruotsin valtakunnallisella, joka muuten jännittää mua aika paljon. Mun ruotsi suoraan sanottuna täyttä paskaa ja osaan vaan jotain ihan perusjuttuja mitä opeteltiin seiskalla. Huuhtikuun aikana mulla on ruotsin valtakunnallisen lisäksi ainakin myös matikan ja englannin valtakunnalliset, terveystiedon koe, uskonnon esitelmä sekä yhteiskuntaopin koe. Ainakaan ei voi valittaa tekemisen puutteesta, hah.
Perjantaina menen viemään Helsingin medialukion hakemuksenjonne toivon todella paljon pääseväni. Tällä hetkellä mun hakutilanne näyttää todella epävarmaltamutta en ole täysin luovuttanut. Näen Helsingissä myös ihanaa ystävääni Mariamia. Helsingin reissua lukuunottamatta mun seuraavat viikot tulee olemaan pääasiassa kokeisiin lukua..
Mulla tulee tosiaan seuraavat viikot olemaan tosi kiireisiä ja koulupainotteisiamutta siltikään en ole mitenkään stressaantunut. Halaun pystyä uskomaan siihenettä teen parhaani ja sen pitää vain yksinkertaisesti riittää. En ole ikinä ollut mikään kympinoppilasmutta tarvitseeko kaikkien olla? Mielestäni ei. Mä olen itse ollut aina ihan ok/hyvä koulussa ja uskon sen riittävän.
Muistan kun yhdessä vaiheessa en uskonut enää yhtään itseeni ja se vei mun kaikki voimat. Nyt tiedän ettei siitä ole mitään hyötyävaan mun on pakko yrittää luottaa itseeni. Mä pärjään kyllä.
OOTD: farkkutakki: h&m, neule: ginatricot, laukku: glitter, housut: kirpputori, kengät: h&m
xjassu

7 kommenttia:

  1. Tsemppiä kokeisiin! Kuten sanoit - aina ei tartte olla kympin oppilas, tärkeintä on että on itse tyytyväinen itseensä! :)

    ainoaxberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja yritän pitää tuon mahdollisimnan paljon mielessä :)

      Poista
  2. Täällä yksi joka voi samastui siuhun... Nuo kokeet nimittäin kuulostavat hyvin tutuilta! Meillä tosin ruotsin valtakunnallinen on vasta keskiviikkona. Ps. Aivan ihana asu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että joku voi samaistua! Kiitos kehusta ja tsemppiä sun koeurakkaan ♡

      Poista
  3. Tosi nätti asukokonaisuus, toi laukku on ihana! <3 Ja paljon tsemppiä kokeisiin :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista