maanantai 14. marraskuuta 2016

I WROTE SOME COLUMNS

Olin äskettäin kaksi viikkoa tetissä Etelä-Suomen Sanomissa, joka on siis Päijät-Hämeen paikallislehti.
Sain kirjoittaa tettini aikana yhteensä kolme kolumnia jotka julkaistiin netissä ja yksi ihan printtilehdessäkin. Sain viikkojeni aikana paljon kehuja kolumneistani ihan päätoimittajalta asti. Etelä-Suomen Sanomien työntekijöiden lisäksi muun muassa äidinkielen opettajani kehui niitä(+ tietenkin läheiset, hah). Kolumnien lisäksi mun kirjoittama haastattelu julkaistaan vissiinkin keskiviikon lehdessä.
Etelä-Suomen Sanomissa oli todella hauskaa ja työntekijät olivat myös mukavia. Minut otettiin siellä jo toisena päivänä hyvin porukkaan mukaan, en tuntenut itseäni ollenkaan ulkopuoliseksi. Sain kantaa siellä vähän vastuutakin asioista. Mielestäni oli todella hauskaa leikkiä toimittajaa pari viikkoa. Jotenkin tuntuu, että mua kohdeltiin siellä täysin samanvertaisena kuin oikeitakin työntekijöitä. Lisäksi pakko sanoa, että rakennuksen lounasravintolan ruoka oli todella hyvää! Sain sen kaiken vielä tettiläisenä ilmaiseksi, hah.
Kaikki tuo oli minulle jo todella mahtava asia, mutta sain vielä yhdeltä työntekijältä sähköpostia. Saan kirjoittaa lehteen ja/tai verkkoon vielä ainakin pari kolumnia! Tulen siis olemaan ainakin jonkin aikaa Etelä-Suomen Sanomien palkkalistoilla.
Kuinka moni mun ikäinen pääsee kirjoittamaan lehteen? Ei tietääkseni hirveän moni. Yksi unelmistani pääsi toteen. Kirjoitan lehteen ja saan siitä vielä palkkaakin! Ihan mieletöntä.
Kommentti: Söpö ja fiksu - yliopisto-opiskelija hurmasi Mukkulan yläkoululaiset
9-luokkalaisen kolumni: Olen edelleen perheen pieni prinsessa
Kolumni: Miten Amerikka meni noin niinku omasta mielestä?
xjassu

4 kommenttia:

  1. Tosi huippua! Mahtavaa et pääsit toteuttaan sun yhtä unelmista :-)

    VastaaPoista
  2. Vähänkö hienoa! :) Tämän luettua alkaa ihan kaduttaa, etten edes hakenut Etlarille tettiin, vaikka hyvä mahdollisuus olisi ollut... No, mulle riittää vallan mainiosti, että he silloin tällöin julkaisevat ottamiani kuvia lehdessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, siistiä kumminkin että julkaisevat kuviasi! :)

      Poista