lauantai 15. lokakuuta 2016

SNAPCHAT | WEEKS 39 & 40

Kun, julkaisen tämän postauksen niin olen lämpimässä ja aurinkoisessa Turkissa. Lähdin nimittäin sunnuntaina iltapäivällä kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää ja sieltä jatkoin taas Istanbulin ja lopulta Dalamanin kautta Marmarikseen. Olen Turkissa viikon verran, eli palaan takaisin 10pv lokakuuta. Aion tehdä myöhemmin matkastani aivan oman postauksen, joten ei en aio kertoa mitään kuulumisiani tässä(+ tämä on tehty etukäteen). Niitä saatte kuulla sitten seuraavassa postauksessa.
En kumminkaan halunnut tehdä blogilleni kokonaista viikon taukoa, joten julkaisen tämän Snpachat-postauksen(@mansikkaomena). Nämä ovat olleet kumminkin aika suosittuja sekä tämä oli helppo tehdä etukäteen.
Olen työstänyt valinnaisessa kuviksessa edellisen sekä tämän viikon lyijykynätyötäni. Piirrän jotain niinkin luovaa, kuin hajuvesipulloani(ainut "viisas" esine joka löytyi laukustani, hah)
Viime viikon lauantaina olin pyörimässä Sokoksessa uuden kaverini Annabellan kanssa. + Haluan tuon peilin nyt heti!
Julia oli meillä yötä lauantai-sunnuntai välisen yön, joten aloitimme sunnuntain niinkin terveellisellä ja uniikilla ruualla kuin pizza!
Ruotsin sanakokeeseen luku ei innostanut mua alkuviikosta.. Sain kumminkin testistä ysin(ensimmäinen ysi ruotsista ikinä!), mutta testin jälkeen opettaja kertoi, että se ei vaikuta yhtään todistukseen eikä sitä edes kirjata mihinkään ylös.. :))
Eräänä aamuna lähdössä kouluun, kun olin ensin herännyt 40 minuuttia myöhässä, mutta silti ehdin mystisesti kouluun aivan ajoissa. En vieläkään ole aivan varma miten se tapahtui.
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti