tiistai 16. elokuuta 2016

SCHOOL THINGS

Mulla jatkui koulu tosiaan tänään, loppupelissä oikeastaan ihan jees fiiliksellä. Tämän vuoden lukujärjestys on aika paljon rankempi verrattuna viime vuoteen. Viime vuonna mulla oli 2-3kpl kympin aamuja sekä vain yksi kasin aamu. Tänä vuonna puolestaan kympin aamuja ei ole ollenkaan, kasin aamuja puolestaan 3kpl, loput ysiin. Mutta eiköhän tämä tästä.
Mulla alkoi myös uusi oppiaine, yhteiskuntaoppi. Yhtäkään tuntia sitä mulla ei vielä ole ollut, mutta huomenna taitaa olla ensimmäinen.
Tänä vuonna päätin, että otan itseäni kunnolla niskasta kiinni ja alan panostamaan kouluun edes hieman enemmän. Mulla on kumminkin kivat valinnaisaineet(kuvis, köksä sekä ilmaisutaito), enkä muutenkaan oo koulussa mikään hirveän huono, varsinkaan silloin kun mulla on motivaatiota panostaa. Tämä vuosi on kumminkin mun viimeinen vuosi peruskoulussa, joten panostus on tärkeää. Muutamaa numeroa pitäisi nostaa, että pääsen helpommin sinne minne haluan. Tarkoitus on kumminkin lukioon päästä. Jos vain mun motivaatio pysyy yllä, mikä mulla nyt on niin kaiken pitäisi mennä koulun suhteen ihan hyvin!
Toivon paljon, että tämä vuosi menisi mulla hyvin varsinkin koulun osalta, ihan kaikkeakin ajatellen, toivoa ja uskoa siihen ainakin löytyy.
xjassu

2 kommenttia:

  1. Mihin lukioon meinaat hakea?
    Terveisin Kannaksen IB-linjalainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä vähän auki, mutta varmaankin Kannakseen ja Tipalaan :)

      Poista