maanantai 8. elokuuta 2016

FIVE FACTS ABOUT ME

Oon nähnyt viime aikoina paljon erilaisia fakta postauksia eri blogeissa. On listattu: outoja tapoja, faktoja omasta elämästä ja vaikka mitä. Allaolevassa listassa on viisi faktaa musta, joita et välttämättä tiennyt.
1. Oon maailman laiskin siivoja, siis oikeasti. Mulla saattaa kestää päiviä, että saan aikaiseksi tiskata muutaman lautasen, viikkoja että siivoan mun huoneen ja näitä esimerkkejä riittää. En ole elämäni aikana ikinä tavannut ketään yhtä laiskaa siivoojaa ja olen myös monesti saanut kuulla tästä..
2. Mulla on r-vika, olen käynyt tämän vian vuoksi vuosia puheterapiassa, mutta ala-asteen loppupuolella päätin luovuttaa. Jostain syystä en ole oppinut sanomaan ärrää täysin oikein, mutta mua itseäni se ei enää onneksi häiritse. Mulla on ollut myös pienempänä s-vika sekä l-vika.
3. Osaan puhua vähän turkin kieltä, vaikka osaan turkkia tosi vähän osaan sitä silti enemmän kuin ranskan kieltä, vaikka opetellin ranskaa koko viime lukuvuoden. Osaan kysyä turkiksi kuulumisia, osaan luotella perheenjäseniä sekä muutamia tervehdyksiä.
4. Kävin ulkomailla ensimmäisen kerran kun olin 3-vuotias ja kävin silloin Bulgariassa. En muista kyseisestä matkasta juuri mitään, mutta olen nähnyt paljon valokuvia. Tuon matkan jälkeen olen käynyt yleensä ainakin kerran vuodessa ulkomailla, olen siis käynyt Virossa, Ruotsissa, Turkissa sekä Thaimaassa.
5. Kasvissyönti lähti mielijohteesta, sanoin siis joskus ihan hetken mielijohteesta muistaakseni Iitalle että alan kasvissyöjäksi. Kumpikaan ei ottanut sitä silloin täysin tosissaan, mutta aloin sen jälkeen tutkia kasvissyöntiä ja siihen liittyviä asioita tarkemmin ja siitä se sitten lähti!
xjassu

2 kommenttia:

  1. Täällä toinen r-vikainen, hahaha! :D en kans vaan millään oppinu puheterapiassa mutta nykyään kaikki ainakin kovasti jaksaa väittää etteivät edes huomaa moista- itse huomaan, mutten välitä enää :)

    VastaaPoista