tiistai 5. huhtikuuta 2016

BEST FRIEND TAG

Miten ja milloin tapasitte?
Minä: Lahden linja-auto asemalla noin neljä vuotta sitten, oltiin odottamassa Robinia.
Iita: Ylex kumikiituri vuonna 2012.

Mikä on lemppari muistomme yhdessä?
Minä: Niitä on paljon, ensimmäisenä tulee mieleen mökkibileet sekä yökyläilyt.
Iita: Niitä on ihan liikaa!

Mikä ärsyttää toisessa?
Minä: Kaikki, ei vaan Iita on ihana. Iita suuttuu välillä todella helposti, niin ehkä se.
Iita: Varmaan Jassun liiallinen määrätietoisuus.

Jos voisimme matkustaa minne vain, niin minne matkustaisimme?
Minä: Jonnekkin lämpimään tai maailmanympärys matka!
Iita: Lämpimään!

Kummallla menee kauemmin aamulla valmistautua?
Minä: Luulisin että mulla, kummallakin menee kyllä aikaa!
Iita: Jassu!

Mikä on lempivuodenaika?
Minä: Kesä!
Iita: Kesä!

Lempibiisi tällä hetkellä?
Minä: Sannin LELU-albumia on tullut kuunneltua paljon joten ehkä sieltä Supernova tai Kokaiini.
Iita: Sannin Että Mitähän Vittua.

Housut vai hame?
Minä: Talvella enemmän housut, kesällä enemmän hameet/mekot.
Iita: Housut.

Lempipuuhanne yhdessä?
Minä: Kuulostaa tylsältä ja kliseeltä muttajuoruilu sekä Netflix and chill(älä ota kaksimielisesti).
Iita: Sama vastaus mulla myös.

Mikä on viehättävin ruumiinosa ystävälläsi?
Minä: Koko paketti, tykkään Iitan sääristä.
Iita: Vaikea kysymys muttahiukset tai kasvot.

Suosikki inside vitsi?
Minä: Nenäläppä.
Iita: "Ne tekee sen nenällään.", kiitos Robin.

Kuvaile toista yhdellä sanalla.
Minä: Bitch(kaikella rakkaudella <3).
Iita: Blondi.
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti