lauantai 23. joulukuuta 2017

TOP 5 INSTAGRAM KUVAA

Mulla ei ole ollut erityistä joulufiilistä tänä vuonna ollenkaan, joten oikeastaan odotan paljon enemmän uutta vuotta. Ennen kuitenkaan uuteen vuoteen syöksymistä haluaisin muistella vähän mennyttä vuotta.
Käytän Instagramia valehtelematta melkein koko ajan ja se onkin mun lemppari some. Mulla on siellä yritysprofiili, jotta voin katsoa millaiset kuvat löytää ihmisiä ja missä päin maailmaa mun kuvia oikein katsellaan. Yritysprofiilissa näkee jokaisen kuvan katselukerrat, joten haluan jakaa tämän toiminnon avulla teille mun 5 suosituinta kuvaa tältä vuodelta.
Instagramissa mua voi seurata nimimerkillä @itsjassu!
It happened a month ago. (16.11)
Tykkään itse myös tästä kuvasta tosi paljon, näytän tosi onnelliseslta ja tyytyväiseltä. Otettiin tämä kuva ystäväni Kasperin kanssa viileänä syyspäivänä Helsingin Tuomiokirkolla. Muistan olleeni aivan jäässä, mutta en halunnut pitää takkai kuvissa.. 
 Bitch mood? Yes. (19.9)
Tämän kuvan otti puolestaan toinen ystäväni Peppiina. Muistan ettei mulla ollut erityisen hyvä fiilis tuon kuvaussession aikana ja se myös välittyi kuvista. Jollain tasolla mulla oli henkisesti tosi epävakaata ja tunteet aivan sekaisin.
 Bebek! (14.10)
Tämä kuva otettiin, kun olin Marmariksessa lokakuussa. Näin perhetuttujen kuopuksen ja rakastuin vauvaan täysin. Meillä on itse asiassa sama nimi, hänen kylläkin kirjoiteaan Yaesmin. Ihana vauva! <3
 Little glitter everywhere. (12.10)
Tämä otettiin samalla Marmariksen matkalla, kuin tuo edellinen kuva. Jos en aivan väärin muista, niin tämä otettiin meidän ensimmäisenä iltana. Kuvassa näkyvä mekko oli mulla silloin ensimmäistä kertaa päällä ja sain paljon kehuja.
Sinä ansaitset kultaa. (1.10)
Viidenneksi suosituin julkaisu oli itse asiassa kaksi kuvaa. Nämä kuvat otettiin ystäväni Saran kanssa, kun käytiin ottamassa kuvia ainakin kolmella eri kadulla. Nämä kuvat on mun omasta mielestä tosi kivoja!
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti