torstai 14. joulukuuta 2017

SUKULAISIA JA RUOKAA | PUHELIMEN KUVIA

Oon nähnyt parin viikon sisällä tosi paljon mun lähisukulaisia, huimasti enemmän kuin normaalisti näin lyhyen ajan sisällä. Näin mun veljen perhettä, paria kummitätiä, mummia sekä kumpikin siskoni perheineen. Ja tämä sukulaisten näkeminen vain jatkuu ennen joulua. Tuntuu jollain tapaa hassulta nähdä heitä kaikkia lyhyen ajan sisällä. Kuitenkin on tosi kiva nähdä heitä kaikkkia!
Tämän lisäksi oon käynyt kahvilla, mättöruualla sekä vain viettänyt aikaa ystävieni kanssa.
1. Linnanjuhlissa nähtyjen asujen arvostelun jälkeen piti päästä Netflixin pariin. 2. Muistan tuon aamun niin hyvin! Olin nukkunut yön aikana alle 3 tuntia ja voin sanoa ettei olo ollut erityisen hyvä. 3. Kävin tosiaan velejni perheen mukana ja veljenpoikani oli myös kotona <3
4. Ostin alkuviikosta Bik Bokista aivan ihanan samettisen paidan, joten pitihän se ikuistaa Snapchatin My Storyyn! 5. Kävin samana päivänä ystäväni Kasperin kanssa kahvilla pitkästä aikaa. 6. Eilen käytiin ystäväni Julian kanssa mättöruualla Burger Kingissä. Ostettiin aivan liikaa ruokaa ja sen tunsi syömisen jälkeen, hah.
xjassu

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Joulu on kyllä mukavaa aikaa, kun tapaa paljon sukulaisia, ja varsinkin kun niitä kauempanakin asuvia tulee käytyä moikkaamassa :)

    VastaaPoista