tiistai 19. syyskuuta 2017

HUPPARITYTTÖ(KÖ)

En tiedä mitä mulle on tapahtunut, mutta oon todella pitkän ajan jälkeen alkanut viihtymään taas huppareissa. Vielä ihan vähänkin aikaa siteen ne oli mulle vaan kotivaate. Nyt menen huppari päällä kouluun, kaverille, kauppaan tai no yksinkertaisesti kaikkialle.
Muutama kuukausi takaperin halusin aina olla tosi laitetun näköinen, mun korkokengissä ja jakuissa. En enää.
Tykkään kylläkin vielä laittautua ja käyttää mun rakkaita korkokenkiä. Mun arkivaatetus on kuitenkin muuttumassa sellaiseen comfy-tyyliseen. Haen vaatteelta aina vaan lisää ja lisää mukavan tuntuisuutta.
Jotenkin ihan hullua ajatella, kuinka paljon olen muuttunut tosi lyhyessä ajassa. Enkä tarkoita vain tätä hupparijuttua, haha.
Mua ei enää häiritse mennä melkein meikittä kouluun, vaikka ysillä se tuntui melkeinpä mahdottomalta ajatukselta.
"Uskallan" olla enemmän oma itseni kaikkien seurassa eikä mua oikeastaan enää edes kiinnosta mitä muut ajattelee musta. Jos joku ei kestä mun suoraan sanottuna paskaa huumoria ja juttuja, niin onko se multa pois? Ei ole.
OOTD: takki: ginatricot, huppari: h&m, farkut: kirpputori, laukku: h&m, kengät: kirpputori
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti