tiistai 14. helmikuuta 2017

NEW MAKEUP & HIGH WAIST JEANS

Oon nyt helmikuun puolella pyörinyt jonkin verran kaupoilla ja sieltä on lähtenyt pari uutuutta mukaan. Pari uutta meikkiä sekä vihdoinkin uudet siniset mollyt.
Onnekseni olen päässyt meikkienkin kanssa edullisesti, lompakko pääsee kerrankin kiittämään. Kaikki meikit löytyy Sokokselta ja mollyt tosiaan Gina Tricotilta.
Ostin nämä kaikki ihan itse kivijalkaliikkeestä, enkä tilannut verkkokaupasta. Tämä on multa itseasiassa melko harvinaista, sillä tilaan nykyään melkein kaiken verkkokaupoista.
NYX Soft Matte Lip Cream (London) 8,50e
Tätä tuotetta en itseasiassa ostanut itse, vaan sain sen kaveriltani lahjana. Olen kuitenkin tykästynyt tähän sävyyn kovasti!
Rimmel Face Sculpting Palette 8,90e
En ole aikaisemmin omistanut minkäänlaista korostuspalettia, nyt kuitenkin päätin ostaa sellaisen. Olen käyttänyt tätä vasta pari kertaa, mutta vaikuttaa oikein kivalta. 
Natural Code by Lumene BB All-in-One valokynä 5,45e
Mulla oli aikaisemmin Essencen valokynä, mutta se ei ajanut asiaansa ihan täysin. Halusin kokeilla jotain uutta tuotetta ja päädyin Lumeneen.
Mollyt 29,95e
Olen jo pitkään ajatellut ostaa uudet siniset mollyt ja nyt viimein sain ne ostettua. Mollyt ovat olleet mun lemppari farkkumalli jo pidemmän aikaa!
*Yhteistyössä Shophop.fi: kanssa.
xjassu

6 kommenttia:

  1. Tuo nyxin soft matte lip creamin sävy näyttää tosi ihanalta! Ja mollyt on ihan miun luottofarkut <3

    VastaaPoista
  2. Kivoja tuotteita! Gina tricotin farkuista olen kuullut paljon kehuja, joten niitä olisi mukava kokeilla joskus :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mollyt on kyllä ihan parhaat farkut! <3

    VastaaPoista