maanantai 10. heinäkuuta 2017

ALWAYS A GOOD CHOICE

Tämä asu on juuri se, minkä puen silloin, kun en jaksa sen kummemmin ajatella ulkonäköäni. Se toimii melkeinpä joka tilanteessa ja on sopivan fressi.
Silloin kun, haluan lisää rentoutta tähän asuun laitan korkojen sijasta jalkaan balleriinat tai tennarit. Niin helppoa se on.
Kaiken helppouden lisäski se kuvastaa mua täysin. Rakastan mun rentoja ja revittyjä farkkuja, joilla saa juuri sopivan verran asennetta asuun kuin asuun.
Samaan aikaan olen myös se tyttö, joka kulkee vain korkokengät jalssa säässä kuin säässä, mutta tykkää kuitenkin laittaa jotain rentoa päälleen.
Jos pitäisi valita vain yksi asu jota käyttää koko loppuelämä, niin mun kohdalla se olisi varmasti juuri tämä.
Olen tässä muuton edessä tajunnut mun vaatekaapista parikin asiaa. Ensinnäkin se on aivan täynnä sellaisia vaatteita joita en ikinä käytä ja toiseksi halaun tyhjentää sen melkein kokonaan.
Löysin vaatekaappia tyhentäessäni ainakin kahdet aivan liian pienet farkut, yli kymmenen paitaa tai muuta yläosaa joita en käytä ja muuten vain huonosti istuvia vaatteita löytyi myös paljon. Tälläisä vaatteita löytyi yhteensä noin 1,5 jätesäkillistä. Aivan hullua!
Tästä johtuen tein itselleni yhden lupauksen. Vaatteita ostaessani mun on pakko keksiä ainakin kolme asua joihin se sopii. Ne voi olla tosi samantyylisiä asuja, mutta kuitenkin eri asut.
Sillä jos jatkan samaan malliin, mun vaatekaappi tulee taas vuoden päästä pursuamaan turhia vaatteita. Mun on pakko tehdä tälle jonkinlainen loppu.
Onko joku muu kohdannut samanlaisen ongelman?
OOTD: oversize jakku: hennes collection, toppi: h&m, farkut: monki, laukku: glitter, kengät: h&m, aurinkolasit: Turkista, kaulakoru: ei tietoa
xjassu

8 kommenttia:

  1. Todella kiva asu taas kerran! Mun pitäisi varmaan kanssa, tehdä samanlainen lupaus kun itselläkin lähti turhia vaatteita muuton alta pois iso kasa 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen kertyneen tavaran määärän huomaa jotenkin aina muutossa😂
      Ja kiitos!

      Poista
  2. Tuttu ongelma! Vaatehuone on aina ihan kaaoksessa ja yksi kerrallaan vien sieltä vaatteita pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, hyvä tietää etten ole yksin ongelmani kanssa :D

      Poista
  3. Tosi kiva luottoasu! :) ja ihan tuttu ongelma tuon vaatekaapin kanssa :D Mä oon alkanut kiinnittää kans enemmän huomiota ostoksiin, että ei tulis niin paljon noita hukkaostoja. Ja oon alkanu myös ihan surutta laittamaan vaatetta kiertoon. Kirpparilla myyn ahkerasti ja vien vaatekauppojen vaatekeräyksiin vaatesäkkejä. Meneepähän tekstiilit kiertoon ja ite saan jotain uutta halvemmalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi itsekkin alkaa kierrättämään enemmän, varsinkin vaatteita!

      Poista
  4. Ihana asu! :) Erityisesti tykkään nuista farkuista ja kengistä, ja siitä miten kivasti ne sopii yhteen! <3

    www.hennam.fi

    VastaaPoista