perjantai 23. kesäkuuta 2017

A SIMPLE AIRPLANE

Olin eilen(torstaina)äitini kanssa lähes koko päivän Helsingissä. Meillä oli vähän sellainen äiti&tytär -päivä, pitkästä aikaa Suomessa. Kierreltiin Helsingin keskustassa, puhuttiin ja käytiin shoppailemassa. Mulla oli eilen kaikin puolin tosi kiva ja monipuolinen päivä. Kunpa tälläisille päiville olisi enemmän aikaa.
Olen äitini kanssa läheinen, mutta meillä ei juurikaan ole täällä Suomessa aikaa toisillemme. Senkin takia eilinen oli tosi kiva päivä, vaikka siihen löytyy myöskin toinen syy.
Se toinen syy on aika mahtava! Olen miettinyt tämän toteuttamista jo tosi pitkään ja miettinyt asiaa tarkkaan moneen otteeseen. En uskonut tämän tapahtuvan vielä tässä vaiheessa, mutta toisin kävi. Tästä kuuluu suuri kiitos ihanalle kummitädilleni, joka vapaaehtoisesti halusi tämän minulle kustantaa <3
Kävin ottamassa mun ensimmäisen tatuoinnin Pretty In Ink nimisessä paikassa! Mun tatuointi kuvastaa mua todella hyvin, mutta siltikään se ei ollut kenenkään arvaus.
Tatuointini on pieni yksinkertainen lentokone lähellä rannettani. Olen jo aivan pienenä tyttönä selittänyt kuinka lähden isona maailmalle, enkä jää Suomeen pyörittämään perhettä sekä sen arkea. Tämä on suunnitelmani vielä tänäänkin.
Olin eilisen suhteen aika salamyhkäinen, enkä edes kertonut kaikille läheisilleni mitä olen menossa tekemään. Äitini on ainut kenelle kerroin minkä kuvan aion ottaa ja hän sai tiedon vasta edellisenä iltana.
Nyt mun mukana kulkee aina mun unelma päästä maailmalle ja kokea kaikki mahdollinnen sekä mahdotonkin. Kiitos vielä Pretty In Ink ja varsinkin tatutoijani Nina!
OOTD: paita: ginatricot, farkut: h&m, kengät: kirpputori
xjassu

8 kommenttia:

  1. Ihanan yksinkertainen, mutta upea tatuointi! Wau!

    VastaaPoista
  2. Ihanan simppeli ja niin sun näköinen tatuointi! Oon itse haaveillut hyvin samantyylisestä.

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana tuo tatuointi! Ja jotenkin just niin sopiva siulle :) ja äiti & tytär päivät on kyllä kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl kivoja, niitä tulee vaan vietettyä aivan liian harvoin..
      Ja kiitos :)

      Poista