tiistai 25. huhtikuuta 2017

SCHOOL & FRIENDS FROM SNAPCHAT

Huuhtikuu on ollut mulla aikalailla pelkkää kokeisiiin lukua ja muita kouluhommia. Tuntuu ettei mulla ole ollut tarpeeksi aikaa kavereille ja muulle sosiaalliselle elämälle. Se on itseasiassa harmittanutkin mua välillä tosi paljon.
Nyt on kuitenkin huuhtikuun koeurakka takana päin! Tein tänään koeurakan kaksi viimeisintä koetta eli uskonnon ja biologain kokeet. Uskonnon kokeesta jäi jollain tapaa tyhjä fiilis, mutta biologiasta jäi oikeastaan ihan jees fiilikset. En ole kumpaankaan kokeeseen pettynyt, mutta ainahan on parantamisen varaa vai?
Koko urakasta on loppujen lopuksi hyvä fiilis! Huonoin numero taisi olla -7 ja sekin ruotsin valtakunnallisesta, joten voin hyvillä mielin jatkaa elämää, hah.
1. Mun siskolle syntyi tasan kaksi viikkoa sitten tyttövauva ja häntä olen käynyt muutaman kertaa katsomassa! 2. Minä ja kaverini Annabella. 3. Noin viikko sitten oli Akin kuolinpäivä.. Aki oli siis mun siskon kihlattu ja mulle myös todella läheinen <3
4. Launtain hyvää huomenta -snäppi! 5. Uskonnon kokeeseen lukua, huoh. Moraali asiat ei oikein iskenyt muhun.. 6. Sunnuntaina kävin kummitätini kanssa syömässä vähän fast foodia.
xjasssu

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus:) Noihin koulujuttuihin tuntuu kyllä menevän ihan kamalasti aikaa aina keväisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Hyvä, että jollain muullakin menee niihin paljon aikaa.

      Poista
  2. Ihanaa kun kaikki valtakunnalliset on jo ohi! Ps. Nuo siun hiukset on niin ihanan vaalean väriset, sopii siulle ihan tosi hyvin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kiitos, ainaki yhes kuvassa on filtteri joka vaalentaa, mutta on ne oikeastikkin tosi vaaleat! :)

      Poista
  3. Argh nuo uskonnon moraaliasiat oli ihan hirveitä! Ei yhtään tuntunut omalta aiheelta :D Meillä ei onneksi ollut niistä koetta vaan taitomme näytettiin tekemällä esseitä tunnilla. Kiva postaus ja onnea tädiksi tulemisesta! ♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että joku muukin on samaa mieltä! Ja kiitos paljon ♡

      Poista