tiistai 10. tammikuuta 2017

FAKE SMILE IN MY FACE

Mun yksi tavoite tälle talvelle on, että opin käyttämään ihanaa turkistani monipuolisemmin ja enemmän. Onnekseni se päätyi päälleni ensimmäistä kertaa Helsingin reissun jälkeen. En tajua miksi en osaa pukea sitä päälleni useammin. Harmittaa suunnattomasti..
Mulla on tällä viikolla aika paljon poikkeavaa ohjelmaa. Menen Niclaksen kanssa Kannaksen lukion sekä Tiirismaan lukion avoimiin oviin. Näiden takia pääsen keskiviikkona ja torstaina lähtemään koulusta vähän aikaisemmin. Lauantaina puolestaan menen eräisiin häihin perjantain ripsihuollon kautta. Tilasin kyseisiin häihin mekon vasta lauantaina ja toivon kovasti sen ehtivän tulla ajoissa perille. Mukavaa alkanutta viikkoa <3
OOTD: turkis: lahja, neule: cubus, farkut: h&m, nilkkurit: h&m, kaulakoru: isomummon vanha, hanskat: gloria, laukku: lahja
xjassu

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu! Oon muuten ite käynyt Kannaksen ja tykkäsin olla siellä tosi kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla, oon aika varma et se tulee löytymään mun haku vaihtoehdoista :)

      Poista
  2. Ihana toi turkis! Tsemppiä tälle viikolle :)

    VastaaPoista